Fora

Apple opgraderingsprogram vs Verizon Device Payment

H

Hitch08

Original plakat
21. oktober 2008
  • 22. februar 2017
Skifter familien fra ATT til Verizon og skal have to nye telefoner. Jeg kan enten gå gennem Apple eller Verizon. Jeg fandt en sammenligning på Apples butiksside, men jeg tænker på, om der er nogen, der har nogen tanker om, at jeg virkelig burde gå på den ene eller anden måde.

Eventuelle tanker/forslag/kommentarer vil blive meget værdsat.

Tak!

Apple_Robert

21. september 2012


Midt i flere bøger.
  • 22. februar 2017
Du vil spare penge ved at gå gennem Verizon. Du vil ikke have en hård kredit, hver gang du vil opgradere, som du vil med Citizen One (Apple-programmet). Med Verizon kan du betale din telefon til enhver tid. Med Apples opgraderingsprogram skal det være mindst 6 måneder. H

Hitch08

Original plakat
21. oktober 2008
  • 22. februar 2017
Tak!

Original AppleGuy

25. september 2016
Virginia
  • 22. februar 2017
Jeg er uenig med BasicGreatGuy. Den eneste måde, du kan spare penge ved at gå med Verizon, er, hvis du ikke får AppleCare. Begge programmer er 0% i rente, men IUP inkluderer AppleCare i de finansierede omkostninger. Helt ærligt, IMO, AppleCare burde være et krav, da det er den billigste forsikringsmulighed derude.

Argumentet mod at gå med en transportørfinansieringsplan som Verizon er, hvis du vil opgradere efter et år, skal du blive hos Verizon. Med IUP kan du til enhver tid gå med enhver transportør, du ønsker. Herunder i økonomiperioden.

Den eneste bestemmelse i vilkårene og betingelserne for IUP, der refererer til 6 måneder, er muligheden for at opgradere, der starter ved 6 måneder, ikke 1 år, hvis du på det tidspunkt foretager det, der svarer til 6 måneder mere for at svare til 12 måneders betalinger. Det kan på en måde være en fordel for IUP'en i og med, at hvis du ønsker en ny telefon efter 6 måneder, har du fleksibiliteten til at gøre det. Jeg har ikke set noget, der angiver en bøde, hvis du beslutter dig for at betale dit lån ud før tid. I betragtning af at det er et lån på 0 %, er du ikke helt sikker på, hvad de ville få ud af at opkræve et lån fra dig.

Hvad angår kredithits, siger intet, at Verizon ikke udfører periodiske kreditvurderinger og vil ikke gøre det, hvis du vil opgradere din telefon. Faktisk, hvis du læser mange af dine kreditaftaler, vil de fleste alle sige, at de har ret til periodisk at gennemgå din kredit af den ene eller anden grund. Jeg vil også sige, at hvis et kredittjek på $1000 eller mindre vil påvirke din kreditvurdering, har du andre mere presserende spørgsmål at være bekymret over end at finansiere en telefon.

Rediger - hvis du i øjeblikket er hos AT&T og har to telefoner i IUP'en, behøver du ikke at få nye telefoner. Apple har et program til at erstatte din AT&T-telefon med en, der fungerer på Verizon eller Sprint. Der er en aktiv tråd i foraene, der omhandler dette og burde være let at finde. Det er et nyt program, der har nogle ulemper, men det er ved at komme ud.

Septembersregn

Bidragyder
14. december 2013
Texas
  • 22. februar 2017
Jeg ville personligt vælge Verizon, fordi deres forsikring kan dække tyveri. Applecare + dækker ikke tyveri eller tab. Så for mig er det meget ufuldstændigt. Det er også en mulighed at betale det af når som helst, plus den nuværende Verizon-version er alligevel Qualcomm-versionen. De kommer også ulåst på grund af FCC-dommen, så du får den samme kvalitetsenhed, som du ville få med Apples IUP.
Reaktioner:tidsforbruger og nburwell B

balticgreen

8. september 2004
Maryland
  • 23. februar 2017
OriginalAppleGuy sagde: Hvad angår kredithits, siger intet, at Verizon ikke udfører periodiske kreditvurderinger og vil ikke gøre det, hvis du vil opgradere din telefon. Faktisk, hvis du læser mange af dine kreditaftaler, vil de fleste alle sige, at de har ret til periodisk at gennemgå din kredit af den ene eller anden grund. Jeg vil også sige, at hvis et kredittjek på $1000 eller mindre vil påvirke din kreditvurdering, har du andre mere presserende spørgsmål at være bekymret over end at finansiere en telefon. Klik for at udvide...

Alle dine kreditorer forbeholder sig retten til at kontrollere din kredit med henblik på kontogennemgang, men alle kredittjek til kontogennemgang er altid bløde træk, der aldrig påvirker din kreditscore. Kun hårde træk (som sker, når du ansøger om ny kredit) har potentialet til at sænke din kreditscore, og hvor meget det påvirker din score afhænger af mange faktorer.

Den værdi, du finansierer, er dog ikke en af ​​disse faktorer. Når du ansøger om kredit, anmoder kreditor om din kreditrapport, bureauet sender den til dem, så træffer kreditor sin egen beslutning om, hvorvidt du er kreditværdig for den kredit, du forsøger at opnå. Kontorerne ved kun, at XYZ-kreditor trak din rapport på en bestemt dato. De ved ikke eller er ligeglade med, hvor meget du forsøgte at låne, så uanset om det var til en telefon under 1000 dollars eller til et hus med en million dollars, spiller beløbet ingen rolle i, om det påvirker din kreditvurdering, eller hvor meget det påvirker din kreditvurdering .
Reaktioner:timeconsumer og appygirl82

appygirl82

4. oktober 2012
Oregon
  • 24. februar 2017
OriginalAppleGuy sagde: Jeg er uenig med BasicGreatGuy. Den eneste måde, du kan spare penge ved at gå med Verizon, er, hvis du ikke får AppleCare. Begge programmer er 0% i rente, men IUP inkluderer AppleCare i de finansierede omkostninger. Helt ærligt, IMO, AppleCare burde være et krav, da det er den billigste forsikringsmulighed derude.

Argumentet mod at gå med en transportørfinansieringsplan som Verizon er, hvis du vil opgradere efter et år, skal du blive hos Verizon. Med IUP kan du til enhver tid gå med enhver transportør, du ønsker. Herunder i økonomiperioden.

Den eneste bestemmelse i vilkårene og betingelserne for IUP, der refererer til 6 måneder, er muligheden for at opgradere, der starter ved 6 måneder, ikke 1 år, hvis du på det tidspunkt foretager det, der svarer til 6 måneder mere for at svare til 12 måneders betalinger. Det kan på en måde være en fordel for IUP'en i og med, at hvis du ønsker en ny telefon efter 6 måneder, har du fleksibiliteten til at gøre det. Jeg har ikke set noget, der angiver en bøde, hvis du beslutter dig for at betale dit lån ud før tid. I betragtning af at det er et lån på 0 %, er du ikke helt sikker på, hvad de ville få ud af at opkræve et lån fra dig.

Hvad angår kredithits, siger intet, at Verizon ikke udfører periodiske kreditvurderinger og vil ikke gøre det, hvis du vil opgradere din telefon. Faktisk, hvis du læser mange af dine kreditaftaler, vil de fleste alle sige, at de har ret til periodisk at gennemgå din kredit af den ene eller anden grund. Jeg vil også sige, at hvis et kredittjek på $1000 eller mindre vil påvirke din kreditvurdering, har du andre mere presserende spørgsmål at være bekymret over end at finansiere en telefon.

Rediger - hvis du i øjeblikket er hos AT&T og har to telefoner i IUP'en, behøver du ikke at få nye telefoner. Apple har et program til at erstatte din AT&T-telefon med en, der fungerer på Verizon eller Sprint. Der er en aktiv tråd i foraene, der omhandler dette og burde være let at finde. Det er et nyt program, der har nogle ulemper, men det er ved at komme ud. Klik for at udvide...
Jeg er også enig i, at IUP er bedre. Frihed til at vælge transportør og AppleCare. Men selvom der er en løsning på skiftet fra ATT til VZW, involverer det ting, man bør overveje. Med 2 telefoner på IUP (som mig selv) vil det forårsage nogle hårde kredittræk. (Ikke sikker på, om det ville være en eller to?) og VZW vil også gøre et hårdt kredittræk. (På trods af at de sagde, at det ville være et blødt træk). Givet på lang sigt, er dette ikke en enorm effekt på ens kredit...for nogle er det måske ikke ideelt. For mig er jeg i gang med at købe bolig. Det faktum, at Apple annoncerede den nemme tilgængelighed til at skifte operatør, vi nu ved, er falsk. Ja du kan, men det vil koste dig. For mig gør det mig sur. Deres 'fix' kommer ikke til at virke (og sandsynligvis nogle andre). Det stinker.

bufffilm

Suspenderet
3. maj 2011
  • 25. februar 2017
Septembersrain sagde: Jeg ville personligt vælge Verizon, fordi deres forsikring kan dække tyveri. Applecare + dækker ikke tyveri eller tab. Så for mig er det meget ufuldstændigt. Det er også en mulighed at betale det af når som helst, plus den nuværende Verizon-version er alligevel Qualcomm-versionen. De kommer også ulåst på grund af FCC-dommen, så du får den samme kvalitetsenhed, som du ville få med Apples IUP. Klik for at udvide...

Hvis du ønsker/har brug for udskiftning af enheden, hvis den mistes eller bliver stjålet, er forsikringsmulighed frem for AppleCare nødvendig, som du har angivet.

Du skal blot være opmærksom på, at selvrisikoen er gældende, og over tid vil den månedlige afgift opgøres til et betydeligt beløb. Hvorimod AppleCare, Squaretrade osv ikke gør.

Ved altid, hvad du tilmelder dig.

Brandonjr36

12. september 2016
Joplin
  • 25. februar 2017
Hvis du vil have AppleCare og stadig vil betale via Verizon. Du kan gå gennem bestbuy, og de tilbyder AppleCare for $7,99 om måneden, tror jeg, eller en årspris.

Mlrollin91

20. november 2008
Ventura County
  • 25. februar 2017
BasicGreatGuy sagde: Du vil spare penge ved at gå gennem Verizon. Du vil ikke have en hård kredit, hver gang du vil opgradere, som du vil med Citizen One (Apple-programmet). Med Verizon kan du betale din telefon til enhver tid. Med Apples opgraderingsprogram skal det være mindst 6 måneder. Klik for at udvide...

Credit pull var for det første år, jeg modtog ikke et hårdt pull for det andet år (samme med mange, mange andre medlemmer her).

For det andet er der intet, der siger, at du ikke kan betale din telefon, når du vil, med IUP. Du kan betale den samme måned, du får den, hvis du vil. Ikke sikker på hvor du får dette fra.

For det tredje er Verizon dyrere, fordi du har opgraderings-/linjeaktiveringsgebyrer. Det findes ikke på IUP. DET

skabc18

17. maj 2012
  • 25. februar 2017
Jeg har haft AppleCare på alle Apple-enheder, jeg nogensinde har ejet (5 iPhones, 2 iPads, 3 Macs) og har aldrig brugt det. Andre i familien har haft samme oplevelse. Det virker som spild af penge. Selvfølgelig, indtil du har brug for det. Det forstår jeg. Men det har jeg aldrig. P

puma1552

Suspenderet
20. november 2008
  • 25. februar 2017
En ting med Verizon enhedsbetaling er, at hvis du vil betale det tidligt, skal du betale hele saldoen - du kan ikke bare give dem 50 $ denne måned, 100 $ næste måned osv. - det er enten minimumsbetalingen eller den fulde balance, ingen derimellem. D

dslrjunky

18. april 2011
  • 25. februar 2017
Jeg var på samme dillema, før jeg valgte Verizon, for mig var det ingen sag, da vzw kørte en kampagne, der giver mig iPhone 7+ 256gb for $24/md x24. Jeg skal dog købe applecare+ separat.

Original AppleGuy

25. september 2016
Virginia
  • 25. februar 2017
lockerc18 sagde: Jeg har haft AppleCare på alle Apple-enheder, jeg nogensinde har ejet (5 iPhones, 2 iPads, 3 Macs) og har aldrig brugt det. Andre i familien har haft samme oplevelse. Det virker som spild af penge. Selvfølgelig, indtil du har brug for det. Det forstår jeg. Men det har jeg aldrig. Klik for at udvide...

Nå, det er livsforsikringsbehovene. Jeg har brugt AppleCare på måske min 4S, da knappen holdt op med at reagere. Det nemmeste bytte jeg har haft. Jeg har også haft den på min MacBook Pro i slutningen af ​​2008 - havde brug for en udskiftning af bundkort, der ville have kostet mig omkring $800 på det tidspunkt. Sagen med forsikring er, at du ikke kan undvære, har et behov for det, og så køber det. Det hele handler om risikostyring.
[doublepost=1488067934][/doublepost]
appygirl82 sagde: For mig gør det mig sur. Deres 'fix' kommer ikke til at virke (og sandsynligvis nogle andre). Det stinker. Klik for at udvide...

Forstå det. Det er ærgerligt du er i den situation du er i. Håber dog boligkøbet går godt! Det er noget af en bedrift og meget tilfredsstillende!